Drop it like it's hot.




Jag har inte skrivit speciellt mycket nu på ett tag. Ibland har jag känt mig alldeles för nöjd för att ha någonting att säga, ibland har jag bara blockerat bort känslan. Det är liksom den tiden på året. Då garderoben fullkomligt dör, man glömmer bort att det överhuvudtaget varit sommar eller att det kommer en ny och det blir mörkt igen bara några timmar efter lunch. Jag vadar igenom mörkret genom att spenderar massor med tid med mina vänner, dricka överdrivna mängder med löste och börja morgonen med Elle eller Vouge. För att överhuvudtaget orka ta mig upp liksom.

Men, min personlighet tillåter mig inte att vara såhär speciellt länge - istället tillbringade jag min söndag med att ladda in en massa gamla cdskivor med spår jag glömt bort. Hittade fantastiska rnb remixer av superkommersiella rappares lite mindre kommersiella låtar. En av låtarna var faktiskt en rapcover på en åttiotalslåt. Fullkomligt bizarrt.


En något slappare vecka väntar mig. Hörs då.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Minns att du skrev om Verbenate, som du köpt i Paris. Läste om det i Franska Vogue för ett par månader sedan och blev nyfiken.. Vart i Paris köpte du det?

2008-11-19 @ 19:34:48
Postat av: Johanna

tjusiga bilder.

Postat av: hedda

Madelene : Jag köpte det dels i en liten butik i Marais, men man kan hitta olika sorter i både matvaruaffärer och tehus :)

2008-11-26 @ 16:58:10
URL: http://sorbonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback