Mélanie Huynh, Paris Vouge.

image963

Det är sent i november. Jag står i en fransk matvarubutik, del av kedjan Monoprix, och tittar på teer. Jag vänder mig om för att gå mot kassorna. Lite disträ, lite flackandes med blicken över tidningen jag håller i handen. Då står hon där. Mélanie Huynh, junior editor på franska Vouge. Slött lutandes över en kundvagn i metall. Då visste jag inte exakt vem hon var eller vad hon gjorde - endast att hon fotograferats oändliga gånger under modeveckorna. Med Carine. Utan Carine. Konstant iklädd svart.


Många hävdar att Paris är en överskattad stad. Jag tror man har missuppfattat den totalt då.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag älskar Vogue Paris teamet. Visst, de klär sig väldigt uniformsmässigt men de gör det bra. För att inte tala om hur fantastisk tidningen i sig är.

Vet inte vad jag skulle göra om jag såg Mélanie på Monoprix någon gång. Få panik och stirra på henne alternativt skynda mig därifrån, kanske, haha. Såg Anna Piaggi på Dover Street Market i London en gång. Det var en spännande upplevelse.

Postat av: Felicia

Gud så fräckt!Hälsade du?

2008-03-12 @ 19:01:18
URL: http://feliciastyle.blogg.se
Postat av: Hedda

Madelene : Anna Piaggi! Det måste verkligen ha varit en upplevelse.
Felicia : Faktiskt inte. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.

2008-03-12 @ 20:01:18
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Mikanathalie

Very resourceful, thank you dave

2008-08-22 @ 09:50:08
URL: http://mikanathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback