Fredag morgon.

image903

Den här veckan har tagit en perfekt vänding. Det började långsamt, jag hade hellre stannat i Paris, men fredagen visade sig bli riktigt bra. Alla dagens lektioner blev inställda och jag kan sova, leta efter ett par svarta stuprörsjeans och träffa kompisar istället. Otroligt skönt, med tanke på att resten av helgen också har en del grymma saker inplanerade. Torsdagen, alltså igår, har kändes som fredag och tre-dagarshelg är inte fel.

Efter Paris känner jag mig otroligt lugn och inspirerad - jag känner att en utveckling av min personliga stil är på gång. Därför tänkte jag köpa ett par jeans, något som jag inte burit sedan tidigt i våras, med undantaget för ett par riktigt svarta som användes en del i somras. Det blir faktiskt ett par nya svarta, fast tajtare kring anklarna.

Nu : Försöka hitta ett par perfekta jeans och köpa senaste Harpers Bazaar. Det sistnämnda känns nästan mest exalterande. Decembernumret ser riktigt lovande ut, i alla fall den brittiska utgåvan.
Senare : Träffa två kompisar och äta lunch på Espresso House. Very nice.

Hur ser er fredag ut?

Kommentarer
Postat av: DONNASANDRA

Låter skönt att ha fått inspiration. Behöver också komma iväg till Paris för att få inspiration till min kandidatuppsats som till viss del handlar om Frankrike under 1700-talet :-P Idag ägnas åt uppsatsen! Ha en bra dag :-)

Postat av: sorbonne

Donnasandra : Åh, vad rolig uppsats :) ha det bra du också!

2007-11-09 @ 12:00:44
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: FYNDA PÅ TRADERA

ROBERTOCAVALLI-KLÄNNING OCH BOXERSHORTS, MULBERRY FOR GILES DEACON CLUTCH,
MULBERRY BATSWATER, ITALIENSKA STÖVLAR, SKINNJACKA I MC-MODELL, ESPRITVÄSKA, JACKOR
FYNDPRISER!

www.tradera.com/category/aucti...x?ftgnr=1302191

2007-11-09 @ 18:40:07
Postat av: Cicci

herregud! Du har varit i Paris igen!!! Jag har sådan längtan dit men min ekonomi stoppar resan. Jag måste göra ett större tandingrepp som kommer att kosta mig 13.000 (!!!!!). Tänk vilken resa man skulle kunna göra för de pengarna.

Jag blir så nyfiken på hur du som går på gymnasiet har råd att göra resor relativt ofta. Jobbar du extra?

2007-11-10 @ 22:30:06
Postat av: Sigrid

älska paris.

finfina bilder också.

2007-11-14 @ 16:32:31
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Ulrika

underbara bilder.

paris är kärlek.

2007-11-18 @ 19:16:19
URL: http://nettelblad.blogg.se
Postat av: Erik eriksson

Mode suger

2007-11-19 @ 13:11:34
Postat av: sorbonne

Cicci : Tandingreppet låter förfärligt - jag hoppas verkligen att du mår bra efterår :)
sigrid : Alltid!
Ulrika : Ja, verkligen!
E.e : Whatever..

2007-11-19 @ 13:12:54
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback