Kritik.

image598

Jag vill inte låta som en klichée när jag skriver om den senaste veckan, så jag väljer att sammanfatta det i ett ord. Fullbokat. Ni vet hur det är när den första solen kommer. Jag har träffat kompisar varje dag, spelat nästan ett helt dygn teater och gått runt i korta, luftiga klänningar. Eftersom jag blev ledig redan klockan tolv idag så spenderades eftermiddagen i stan. En kofta och en kjol köptes på Zara, och Carmex [oundvikligt].

Play : Oranget. Ungefär vartannat år så återkommer besattheten. Den här gången är det den sextiotalesqua, Rivieran-mässiga nyansen som gäller. Kort sagt; I'm hooked.
Stop : Kommentera mode utan att kunna det. Speciellt  att säga att ekologiska kläder är  "eget" är fel, när nästan tio helsidor i Elle är inte eget. När ska eko-vågen erkännas som kommersiell? Inget fel med det för min del; jag räddar gärna världen i American Apparel, hållandes Marc J's "Give 'em Hell Al".

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som en härlig vecka! Själv är jag också ett stort fan av Riviera-looken, så fint! =)

Postat av: sorbonne

Amanda : Det har det varit :) Riviera är helt klart bäst!

2007-06-12 @ 19:16:54
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: nike free

Når nogen kommer til skobutik med henblik på at købe nogle behagelige og gode sko det første navn, <a href="http://www.nikefreerun3.net" title="nike free">nike free</a>

2011-12-15 @ 10:11:45
URL: http://www.nikefreerun3.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback