Önskelista. [del 1]


image914 
  • En sadelväska. I ljus mocka eller i mörkbrunt skinn.
  • Ljus från Diptyque. Printemps i Paris har den bästa avdelningen, men dofterna är underbara i sig.
  • En t-shirt i fuchisa från American Apparel. Oväntat? Möjligen.
  • En mörkgrå tröja i merinoull från Hms Herravdelning. Ytterligare en.
  • Böcker från Hedengrens. Den bästa bokhandeln i hela Stockholm har det mest inspirerande utbudet.
  • Armband. Med berlocker, stela emaljerade eller kedjeaktiga.
  • Produkter från Kiehls. Creme de corps, handcreme och läppglans i en ljus nyans.
  • Tunnstickad tröja med v-ringning och längre modell att ha som klänning. I mörkblått, svart eller mörkrött - jag skulle rentav kunna tänka mig fuchisa också.
  • Jeans. Mörkblå eller svarta.
  • En smokingjacka.
  • American Apparels hoodie eller hoodieklänning  i mörkblått eller cranberry.

Har ni något gemensamt med min lista eller ser er helt annourlunda ut?


Kommentarer
Postat av: DONNASANDRA

Det enda gemensamma är att jag önskar mig en kjol från AA (vilket alltså är ett märke som vi har gemensamt på våra önskelistor). Önskar mig nästan inga
kläder i år :-)

Postat av: lisa

varför var du inte i skolan idag, heddzzzzz?

2007-12-04 @ 14:26:30
Postat av: inmood

Min önskelista är inte så lik, men du har en sådan härlig stil. Fastnat för fuchisa?

2007-12-04 @ 16:11:36
URL: http://inmood.blogg.se/
Postat av: sorbonne

Donnasandra : Åh, vad roligt :) Du har säkert en ännu bättre lista än jag då, haha..
lisa : Jag är sjuk :(
inmood : Haha, tack så mycket :) Fuchsia känns så otroligt härligt!

2007-12-04 @ 17:00:45
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag vill också ha en sadelväska, men lyckas aldrig hitta någon fin på secondhand. Kiehl's produkter vill jag också ha förresten!

2007-12-04 @ 23:13:04
URL: http://amandavenczel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback