Amnesti.

image729


Eftersom en del av er verkar ha frågor, och det ett tag framöver kommer vara tyst från min sida på grund av Paris, så utlyser jag en amnesti. En period då det är fritt att fråga mig precis vad ni vill, personligt eller opersonligt. Från vilken musik jag tycker om, vad jag ser fram emot till hösten eller hur jag definierar min stil till personliga saker som ni har undrat under de senaste tretton månaderna som jag har skrivit.

V a d  v i l l  d u  f r å g a?

Kommentera eller maila [email protected]

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hejsan! Var du möjligtvis i stan idag på Östermalm? Tyckte jag skymtade en tjej med snarlik stil som dig som var med någon äldre.
Ha det bäst

2007-08-16 @ 00:08:02
Postat av: Elin

åhh kommer sakna ditt bloggande. Skitsnygg bild. Hm... vet inte vad jag ska fråga...vad jobbar du mded? musikstil? Kram.

Postat av: olivia

Hm, i ett inlägg skrev du förut att du var lite...alternativ förut? har du fortfarande den musiksmaken, alltså indie,rock, electronica och allt var det hör till?

2007-08-16 @ 20:56:22
URL: http://oholivia.blogg.se
Postat av: Anna

Hur gammal är du?

2007-08-16 @ 21:38:31
Postat av: Amanda

Vilka länder har du inte besökt som du skulle vilja besöka?
Jag har förstått att du älskar att resa, precis som jag och därav kändes frågan lite kul att få besvarad.

2007-08-17 @ 09:44:21
URL: http://birgerjarlsgatan.blogg.se
Postat av: Ella

Får fråga samma som Elin och Olivia, vilken musiksmak du har? Skulle vara kul att få veta. Sen är det något jag också funderat på, vet interiktigt varför dock, men vilken hårfärg har du? På tal om ingenting.

2007-08-17 @ 17:21:23
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan vi inte få se en bild på dig?

2007-08-17 @ 21:36:30
Postat av: Sophie

Favorit designer?:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-08-17 @ 22:15:49
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Victoria

Okej - personliga frågor
1. Vilken hårfärg har du? Du verkar vilja vara anonym, så du kanske inte vill svaa på det, men själv tycker jag att hårfärgen har betydelse när det kommer till val av färg på kläder tex. (:
2. Vad tycker du om rockinfluerade plagg?

2007-08-18 @ 10:50:59
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Linnea

Otroligt härlig bild, klänningen är vacker, gillar den välarbetade överdelen till den släta, enkla kjolen. Och blicken är så otroligt fokuserad.
Jag har självklart en fråga till dig också. Det framgår tydligt hur mycket du älskar Paris. Men jag undrar hur det hela började, när var du där första gången, och hur du upplevde det? Och åker du ensam, med vänner eller familj?

2007-08-18 @ 18:43:13
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: linnea

varför vill du vara anonym är min stora fråga!?

2007-08-18 @ 20:37:41
Postat av: anna

jag undrar över familj och syskon :)!

2007-08-19 @ 17:27:15
Postat av: maria

som en älva!

2007-08-20 @ 11:09:30
URL: http://mariasmode.blogg.se
Postat av: sorbonne

Isabella : Nej, jag var inte på Östermalm - jag satt på ett plan till Paris :)
Elin : Jag ska börja gymnasiet på måndag ;)
Oliva : Ja, det var jag. När jag var tolv-tretton, så det var ett tag sedan. Jag har inte den musikstilen längre, dock.
Anna : Jag fyllde sexton i juni.
Amanda : Vad roligt att du uppfattat det :) Jag skulle vilja åka till USA, där har jag inte tidigare varit. Främst östkusten; New York och Vermont.
Ella : Min musiksmak är väldigt varierad. Jag tycker om stråk av Regina Spektor, Nouvella Vague men även Kanye West medan jag sminkar mig. Desutom kan jag hela "Drop it like it's hot" av sentimentala själ. Somsagt, ganska tvistad stil. Min hårfärg är också svår att förklara. Jag skulle säga att jag är mörkt guldblond.
- : Hm?
Sophie : Nicolas Ghesquiére samt ibland Philip Lim.
Victoria : 1. Som jag sa tidigare, så skulle jag säga att jag är mörkt guldblond.
2. Jag är ofta skeptisk när det gäller sådanna plagg. Det blir ofta falskt kan jag tycka. Men en rockig touch i form av ett armband, ett par skor eller en t-shirt kan vara riktigt coolt.
Linnea : Jag åkte första gången till Paris när jag var tolv år - och utan att vara alldeles för klichéeartad så kände jag mig hemma direkt. Jag reser med min familj samt möter vänner till familjen där.
Linnea : Huh, tuff one. Jag vet inte riktigt hur jag kan svara på den :)
anna : Jag är ensambarn :)

2007-08-20 @ 17:30:46
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback