Veckans.

image509

Bästa
: Paris - finns det ens något tvivel? Kommentarer känns överflödiga, jag trivs så bra där att det känns svårt att beskriva. Vårens bästa resa, hittils.
Spree : En timmes letande efter American Apparel, men jag gick ut med en påse fylld med en klänning, en duffelbag och ett par blekrosa leggings. Jag är nöjd.
Ansträngande : Att gå upp på morgonen efter Paris. Jag är utmattad. Trettio grader varmt can do that to you.
Oväntade : Kenzoki som jag fick i present. En slags parfym som ska pigga upp, och det fungerar. Underbart.
Nya : Två klänningar, tights, ett par espadrillos, duffelbagen och ett Nuxe-läppglans inhandlades i Frankrike. Och ett par Bensimon skor från Urban Outfitters här i Stockholm. Jag är redo för vår och sommar.
Glädjande : Alla fina kommentarer, frågor och det beröm jag fått. I'm thrilled, you guys! Givetvis hoppas jag att ni fortsätter :)

Kommentarer
Postat av: Alice

åh så härligt det låter... :D

Postat av: Cicci

Bästa mademoiselle Sorbonne! Hoppas du vilat ut efter Parischocken. I morgon åker jag. Har du någon adress till American Apparel ?

2007-04-29 @ 09:15:12
Postat av: tillvaron

Med andra ord en riktig höjdarvecka! Parfymen är jag grymt nyfiken på. Tror du den kan ta bort ångesten över att få till en snygg sommargarderob? Jag letar vidare...

2007-04-29 @ 09:32:10
URL: http://tillvaron.blogspot.com
Postat av: sorbonne

Alice : Haha, det var det :)
Cicci : Nu har jag äntligen vilat ut, och givetvis ska du få adressen. Den är: 123, rue Vielle du Temple (i marais). Jag har även hört att det ska finnas en större runt Centre du Pompidue. Ha det grymt!
tillvaron : Absolut! Haha, det tror jag säkert :)

2007-04-29 @ 11:09:44
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Anika

Heheh om du tkr 30 grader är varmt då skulle du bara förstått hur jag kände mej när det var 40 grader varmt i Bangladesh(landet bredvid Indien)..
Och så undrar jag hur du gjorde denna blogg?

2007-04-29 @ 17:47:27
Postat av: sorbonne

Anika : Haha, jag tål inte värme så bra alltid. Det var lite chock att gå till 30 grader på så kort tid. Men 40, hur stod du ut? Gå in på blogg.se och klicka på skapa blogg och så får du veta hur du ska göra :)

2007-04-29 @ 18:17:05
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback