Shopping : Paris

  • Philosophy Ski House . Har redan förra årets holiday set så i år blir det Sephora special.
  • Sephora Cheek Stain . Färgen ska vara nude för bara söt rodnad.
  • Sephora Cream Lippstick . Ice pink shimmer - perfekt blek nyans.
  • Supersöta ballerinor från Minelli. Klicka på Ballerines och "mitt par" är nr 1. Oftast är jag emot lack, men dessa söta i blekrosa kan jag inte stå emot. Riktgit snyggt med sammets brand som slingrar sig igenom. Rosetten är inte heller fel.
  • Saker second hand. En kuvert väska, klänningar och en snygg läderväska är vad jag är på jakt efter. Sjalar och smycken är också aktuellt.
  • Clips. Eftersom jag inte har hål i öronen. Frankrike är verkligen jättebra när de kommer till clips, de finns otroligt bra sorter.

Jag ska alltså åka till Paris i slutet av november, men jag vet redan vad jag vill ha. Eftersom jag är en hemsk Sephora-addict så är det bäst för mig att veta vad jag vill ha. Senast jag var i Nice gick jag in i samma fyra affärer varje dag i tio dagar. Minelli är ett måste om man letar efter skor. Jättemycket snyggt och så finns det inte i Stockholm vilket är ett plus. Second hand blir nytt för mig och jag ser verkligen fram emot det. Julklappar kommer även inhandlas på Sephora - who can resist it?


Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Åhhh vad kul att du ska åka till Paris. Det kanske blir en resa till vintern för mig med. Men det är väldigt osäkert. Sephora, I love Sephora!

Postat av: sorbonne

MUYM : Det är världens bästa stad - så jag hoppas verkligen att du åker :) Sephora är bäst, och eftersom jag bara får shoppa där två gånger om året måste jag vara beredd :)

2006-10-29 @ 15:37:37
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Danni

Ballerinorna var ursöta!
vet du hur mycket ett par kostar och vart finns deras butik?
Tack ;)

2006-10-29 @ 17:05:41
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: sorbonne

Danni : Bara i Frankrike. Runt 500-700 kr kostar ballerinorna.

2006-10-29 @ 17:18:25
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Askelin

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2008-10-28 @ 11:08:27
URL: http://askelin.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback