Blått - en så underskattat färg

rgrsf

Den här klänningen är ganska enkel, och faktiskt inte så speciell, men det som gör hela outfiten är färgen. Djupt, djupt blått. En blandning mellan mörkblått, marint och lite,lite blålila. En elt perfekt färg i mina ögon. Och tjejen är en matchare, för hon har matchat väskan med klänningen, inte bara för färgerna men också för stilen. Skorna är helt adorable och jag kan verkligen tänka mig att de är supersköna att gå runt i.


(picture
The Sartorialist)                                                            [email protected]

Kommentarer
Postat av: lolita

Jättesöt klänning! Blått är en av mina favoritfärger :) Tycker också att skorna är bedårande.. :)

Postat av: Kerstin

Åh, den där outfiten gillar jag verkligen. Den ska jag försöka härma! : )

2006-08-02 @ 17:52:20
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback