Sigrids utmaning!

70258-115

Gissa om jag blev glad när Sigrid
utmanade mig! Men eftersom digitalkameran inte ville få in bilderna i datorn har det tagit väldigt, väldigt lång tid. Nu har jag äntligen fått det att fungera. Tack för utmaningen, Sigrid!

Skorna på bilden är de skor jag använder just nu, och till de hör även LeCoqSportif och Tretorn. Det som saknas är ett par pumps. Men ett tag framöver lär det bli väldigt mycket LeCoqSportif och ballerinorna eftersom sommaren ser ut att hålla i sig :)

update: No more ballerinas. Jag beslöt mig för att lämna tillbaka ballerionorna, de är ju helt oanvända eftersom jag köpte dem igår. De var försmå. Jag är torligen en halvstorlek. Det får bli ett par bruna fårn Angela C istället.



Kommentarer
Postat av: Sigrid

jag kan inte förstora! :(

Postat av: sorbonne

Sigrid: Fixat!

2006-09-29 @ 20:42:25
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback