Avslappnat.

70258-103

Väldigt tråkig outfit idag, men eftersom det är lördag och det enda jag har gjort idag är att handla Marie Claire så är jag lite ursäktad. Dessutom kan jag tillägga att mijna smycken blev så dåliga på bilden att de inte fick komma med plus att det sibbade linnet snyns igenom t-shiten och ger viss finess. Jag tror jag ska spendera resten av dagen läsandes "The Devil Wears Prada" och prova min nya handkräm från Roc. Är i en ovalnligt harmonisk sinnesstämmning idag.

Shorts : French Connection. Dålig bild, men skärpet är lavendelblått (kontrast) och det är snyggt veckat på mitten.
T-shirt & ribbat linne : Hm. Det ribbade linnet ingår i princip alla mina outfits :)
Skor : Le Coq Sportif.
Väska : Oidentifierat.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Snygg väska ♥

Postat av: Kerstin

Som vanligt - snygg kombo. Men jag blev oerhört nyfiken på väskan. Äkta läder? Den är i alla fall skitsnygg. Puss.

2006-09-30 @ 17:34:00
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: sorbonne

Estelle: Grazie :)

Kerstin: Tack! Det värmer verkligen mitt hjärta :) Det är inte äkta läder, men plastigheten är inte närvarande. Den är ännu bättre i profil - oerhört stram och gorgeus :) Puss :)

2006-09-30 @ 17:48:13
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback