Suede. Mocka. Suéde. Pelle Scamosciata.

    

Använde mina egna skor och byxor eftersom jag verkligen skulle kunna tänka mig ha denna outfit. Formen på väskan är riktigt snygg lite fotograf-känsla över den. Men jag skulle ta bort snöret i kanten, whats up with that? Den passar i alla fall riktigt bra till tröja och byxorna. Det känns lite gammalt med fotografier på tröjan, Fioruccis änglar anyone? Men det här var riktigt fint. Vintage med dekoration. Ringen är grymt stor och jag tänker försöka hitta en look-a-like på hm. Gröna stenar går väl med grått i olika nyanser. Det viktiga är att ha den och sedan ingenting annat.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Den där ringen blev gillar jag :)

Postat av: sorbonne

Elsa : Den är riktigt snygg.

2006-10-29 @ 13:13:04
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback