Sweet like sugar.

 

Jag gillar kombinationen jeans+klackar+collagetröja. Det är supercomfy och lite nytänkande. Chict möter slacker. Överhuvudtaget har jag en smärre besatthet av jeans och klackar. Ett par perfekta mörka jeans och ett par 10cm Zara klackar är det få saker som slår. Ett ribbat linne, ett diskret halsband och en passande väska and you're ready to go.

Collagetröjan påminner mig lite om Pharell och hans ice-cream och den är lite pimp. Pimp har förressten varit veckans ord, eftersom jag i min besattet av stora ringar som enda accessorar köpte en söt lila. Vi dansade till Snoop och kändes oss mer pimp than ever before.

Kommentarer
Postat av: madde

Älskar tröjan!

Postat av: emma

Skorna skulle inte sitta helt fel!

2006-11-18 @ 10:48:13
URL: http://ramde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback