Ren hy

70258-74

Jag är väldigt ljus i hyn och jag framhäver gärna det. Därför känns det lite roligt att den lite smutsiga huden som solpuder ofta ger och sånt inte är akutellt i höst. Modeller som Lily Cole och Gemma Ward sminkas i ljusa puder för att framhäva deras redan ljusa och porslinsaktigahy. Eftersom jag är extremt känslig så har jag genomgående Clinique produkter eftersom det är mest skonsamt. Det jag använder mest är Three Step i nivå ett och det är hur bra som helst. Jag märker stor skillnad på huden före och efter eller om jag skippat nån dag.

Jag kommer tänka på två saker i höst, att använda puder och min tre-steg. Till det kommer ett par diskreta ögon och en icke-glittrande mun adderas. Det tycker jag summerar det hela ganska bra. Rent.



[email protected]

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har med three step, men är inte alls nöjd.. Men antar att det från person till person;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback