Sushi.

70258-264

I don't do Juicy Set så därför består mina slappkläder av jeans, hoodie och smycken. Är man inbiten fashionista så är man. Mina allra bästa kompisar har sett mej i mjukiskläder möjligen en eller två gånger. En del skrattar åt mej när jag säger att jag har mjukiskläder på mig en dag och bara för att det innefattar jeans och t-shirt. Jag är kanske lite för besatt av stil. Nu sitter jag iaf är i mitt nya jättefina halsband som jag fick av en kompis idag. Kanske ska nämna att det är matchat med en söndrig hoodie som gör att jag känner mej som en blandning av Cory Kennedy och någon form av princessa. Fast mest som Cory Kennedy.

Hon har förövrigt varit en stor inspirationskälla idag. Min frisyr blev oavsikligt lik hennes och min klänning [tidigare outfit] kombinerat med accessoarer blev väldigt Cory. Och jag måste säga att jag gillade det. En cleanare version av hennes heroinchica. Samma känsla som på bilden faktiskt. Jag har alltid saknat stilikoner men kanske ska jag bli lite mer fixerad eller stilstudernande?

Kommentarer
Postat av: kerstin

Gillar verkligen henne och hennes outfit :)

Postat av: Rosanna

Yeah, me to! :)

2006-12-21 @ 15:13:56
URL: http://suequitas.webblogg.se
Postat av: sorbonne

Kerstin & Rosanna : Min åsikt precis!

2006-12-21 @ 16:54:25
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Niklasronja

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2008-10-23 @ 08:38:47
URL: http://www.enequist.dk/niklasronja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback