Paris, Texas.









I kontrast till min överkonsumtion av mode är jag relativt konstant i mitt musikintresse. Tycker jag om något lyssnar jag sönder det. Den låt jag lyssnat mest på har tvåhundra spelningar, den som kommer efter har dryga hundratrettio över fem månader. Jag tycker om den delen i min personlighet eftersom det ger mig hopp om att vissa delar av det som driver mig att ständigt fascineras ibland stillas.


West Coast 3:32 Coconut Records 
Family Business 4:39 Kanye West 
Hallelujah 4:09 Rufus Wainwright 
Nighttiming 2:51 Coconut Records 
We Dont Care 4:00 Kanye West 
Forever Young 3:50 The Youth Group
Easy Girl 2:17 Coconut Records
Girls, Girls, Girls 4:16 Jay-Z 
It's Not You It's Me 2:42 Coconut Records
Roc Boys (And The Winner Is) 4:15 Jay-Z
Superstar  3:58 Lupe Fiasco
Big Old House 3:52 Bright Eyes
Drop It Like Its Hot 4:30 Snoop Dogg ft Pharrell
Poppin' Them Thangs 4:01 G-Unit 
No one would riot for less 5:15 Bright Eyes 
DARE 4:04 Gorillaz
Remember The Name 3:49 Fort Minor
1 2 3 4 3:04 Feist 
Green Eyes 3:41 Coldplay 


Och givetvis - vad lyssnar ni på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

COLDPLAY !!!!

bptr

2008-09-27 @ 00:11:30
Postat av: Hedda

BPTR : Haha!

Postat av: felicia

Åh underbara bilder.Älskar också Coldplay,sjukt bra är dom!

2008-09-27 @ 13:04:42
URL: http://felicias.devote.se
Postat av: Julia

Jag är också en sådan person som fastnar för vissa låtar i olika perioder och sedan lyssnar sönder dem.



Såhär ser min repeat-lista ut just nu:

Oren Lavie - The Dance 'Round the Memory Tree

Augustana - Sweet and Low (acoustic version)

Aqualung - Outside

Club 8 - Hopes and Dreams

Peter von Poehl - The Story of the Impossible



Min musiksmak är väldigt blandad, men jag brukar säga att jag gillar bra låtar. Jag gillar hellre låtar än band. Men för att en låt ska vara bra måste den passa stunden (jag älskar att hitta rätt låt till rätt tillfälle!) och göra så att man känner något känslomässigt.

2008-09-28 @ 16:59:45
URL: http://prick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback