Take me out to the ball game.


Imorse vaknade jag och mådde för första gången på riktigt länge helt fantastiskt. Jag sov till kockan elva och vaknade av att det var ljust i mitt rum. Sprang upp och duschade. När jag går ut ur duschen inser jag att jag mår väldigt illa och har en dödande huvudvärk. Efter det följer ett par timmar av att jag mår riktigt crappy. Värst av allt var att jag skulle se en kompis basketmatch under de här timmarna. De planerna ställdes snabbt in. Hursomhelst mår jag lite bättre nu, och ägnar mig bara åt timmar av Seinfeld. Det är det enda bra som nittiotalet medförde. Förutom delar av min generation såklart. Men modemässigt och tvseriemässigt. Come on.

Kommentarer
Postat av: majsan

Krya på dig glam

Postat av: Hedda

majsan : Tack glammis!

2008-10-27 @ 10:02:34
URL: http://sorbonne.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag som var ung på nittiotalet tar lite illa upp. Av någon underlig anledning. Antagligen för att jag tyckte att det var rätt häftigt att vara ung 1993. Att som tioåring lyssna på Curt Cobain istället för Crazy Frog. Även om mainstreammodet ofta var sorgligt hände det mycket intressant i modevärlden, se bara på Antwerpen 6 och Calvin Kleins minimalistiska stil. Vad gäller TV så sändes en av de bästa serierna någonsin: My so-called Life. Men jag håller med, mode och tv är bättre nu. Men allt sög inte på 90-talet. :)

2008-10-27 @ 23:27:42
URL: http://rubia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback