New York, New York.



I juni åker jag en vecka till New York. Det är min första gång så givetvis vill jag ha en massa tips på vad jag ska göra och se. Var jag ska handla. Var jag hittar de bästa väskorna. Var jag köper bäst tidningar. Vilka caféer som har bäst frukost. Om Sex and the city-touren är värd att åka. Vilka muséer jag måste besöka. Vilka guider som är bäst, både online och i bokform. Och för er som varit i USA, men inte i New York - vilka amerikanska märken som är bäst. Så.

Vilka är era New Yorktips?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Ska också besöka new York för första gången i juni...

2008-03-14 @ 20:13:01
Postat av: Felicia

Åh jag vill också åka till New York!Aldrig varit där,så jag har inga tips=/

Postat av: Hedda

- : Jaha, då kanske vi kommer på samma flight.
Felicia : Du kommer säkert dit någon gång.

2008-03-16 @ 21:05:49
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Diana

Jag vet inte om Grey Dog's Coffee som ligger i Greenwich Village, på Carmine Street, mellan Bedford Street och Bleecker Street har god frukost men de har i alla fall godast kaffe i New York! Och gott kaffe är svårt att hitta där. Den varma chokladen går inte heller av för hackor. Inte kakorna heller ...

2008-04-26 @ 00:24:55
URL: http://whatdianadid.blogspot.com
Postat av: LIVINGROOM

jag är frilansjournalist och har skrivit en new york guide som publicerats. Bodde där ett tag. UNDERBART! Om du går in på min blogg, trycker på "Allmänt" och scrollar ner till inlägget som heter ett "Brooklyn-par" finns det en länk därifrån! hoppas du får en underbar resa!

2008-05-04 @ 22:34:49
URL: http://livingroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback