The Darjeeling Limited.


Någon bad mig om litterära tips. Just nu läser jag flera böcker, men när jag lyckas avsluta någon kommer jag berätta det. Tills dess tänkte jag nämna en film. Den heter 'The Darjeeling Limited' och ni har läst massor med recensioner av den. Ni har tänkt att se den. Ni kanske såg den. Jag såg den. Och jag tyckte så mycket om den. Den är så fantastiskt många saker. Den är allvarlig. Den är bizarr. Den är vacker. Den är sorligt. Luke Wilson, Jason Schwartzman och Adrien Brody är fantastiska tillsammans.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Jag älskar den, och soundtracket går varmt här hemma!

Postat av: ingrid

jag har inte sett den än men måste göra det! älskar hans andra filmer the royal tenenbaums och life aquatic..de är också sorgliga, vackra och helt bizarra på samma gång.

2008-06-29 @ 15:48:34
Postat av: hedda

donnasandra : soundtracket är verkligen härligt, jag måste hitta det jag med.

ingrid : jag kan bara hålla med. the royal tennenbaums är en all-time favourite hos mig!

2008-06-29 @ 15:57:18
URL: http://sorbonne.blogg.se/
Postat av: leia

vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!

Jag har en biljett över och letar sällskap.



kramar maja/leia

Postat av: Hedda

leia : absolut! jag har lämnat mail och sånt på din blogg!

2008-06-29 @ 17:57:07
URL: http://sorbonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback