It's a cold and it's broken hallelujah.


Jag är inte så mycket för sommaren. Den är svulstig och människor tappar greppet totalt om vad som är bärbart. Inte för att det spelar någon egentlig roll då jag personligen lever i en värld med konstant ac. Där man, när man väl badar, badar i udda bikinitoppar och har halsband på sig i vattnet. Men det finns någonting som gör sommaren fantastisk. När man gått upp ur havet och huden torkat i solen och man tar på sig en tjock collegetröja. Man sitter i solen med blött hår och blir jätte,jättevarm. Jag kommer inte riktigt ihåg om det är sommarens bästa känsla eller om det bara är det när jag minns den. Det gör inte riktigt någonting för när jag minns den känner jag hur det känns precis brevid mitt hjärta. Lite snett till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback