Vogue.


Jag har precis ätit lite kräftor. Ikväll ska jag hänga med en massa tidningar. Augustinumren av Harpers och brittiska Vogue. Septembernumren av svenska Elle och brittiska Vogue. Möjligen dricka lite verbenate och äta mörk choklad. Det känns bra, men farligt nära cookie dough och brat-pack filmer från åttiotalet. Men det spelar ingen roll för dagen har inte varit speciellt bra. Jag klarar inte såhär dåligt väder. Gråheten gör mig fullständigt ledlös. Imorgon tänker jag platta håret, ta på mig mina mjukaste men stilmässigt uppiggande kläder och åka till Söder för lunch.


Forever young är fantastiskt sorglig men omöjlig att inte tycka om. Klicka på Vogueomslaget och lyssna.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh, låter som en härlig kväll du har framför dig :) Ha det så mysigt!

Postat av: L

shit hedda, vilken välskriven blogg du har!

2008-08-16 @ 13:19:29
URL: http://piks.blogg.se/
Postat av: Hedda

Sofia : Det var perfect!

L : Men grazie så mycket Lena! Vad roligt att du läser den!

2008-08-16 @ 13:32:36
URL: http://sorbonne.blogg.se/
Postat av: leia

hoppas du fick dig en mysig kväll! kräftor är gott men ack så jobbigt att äta:)



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback