Sunday.


Idag mår jag riktigt crappy. Jag har blivit överdrivet förkyld. Än så länge befinner jag mig inte i en febrig haze, vilket på ett sätt stör mig eftersom jag inte bara kan sova igenom förkylningen som den är just nu. Det blir nog ingen skola för mig den här veckan. Istället kommer jag se hela Veronica Mars säsong ett, läsa de magasin jag ännu inte läst och lyssna på gamla hiphopklipp på youtube. Hade alltså varit ganska slappt om det inte vore så att mina öron känns igenstoppade av bomull, min panna är obehagligt varm och det känns som om jag svalt tvålull. Nasty.

Igår var jag på kräftskiva och det var riktigt bra. På dagen hängde jag en stund på American Apparel och köpte ett par t-shirts. Något jag saknade var basebolltröjor. De med grå bas verkar inte finnas i Stockholm. Det här med vit, eller snarare genomskinligt, är så väldigt svårt. Speciellt på hösten.

Förövrigt - jag tycker om de ämnen ni ger mig.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

du är så cool

2008-08-24 @ 17:16:50
Postat av: Hedda

Cathrine : Haha! Vilken fantastisk sak att säga!

Postat av: sara

ditt rouge noir verkar vara den perfekta nyansen! vilket märke?

2008-08-25 @ 17:09:30
Postat av: Hedda

Sara : Just nu använder jag Nars Chinatown. Den är absolut i rätt nyans. Fantastisk kvalitet. Jag brukade använda Max Factor faktiskt, men det slutade produceras. Dock vet jag inte om Nars går att hitta i Europa. L'oreals 501 var mitt första rouge noir - det är faktiskt helt okej nyansmässigt. Undvik Mavala, det funkar inte.



2008-08-25 @ 17:17:38
URL: http://sorbonne.blogg.se/
Postat av: felicia

jag är också sjuk!sjukt jobbigt,haha.Krya på dig!

2008-08-26 @ 12:39:37
URL: http://felicias.devote.se
Postat av: Anna

Krya på dig!

2008-08-27 @ 11:19:05
Postat av: nike free

Når nogen kommer til skobutik med henblik på at købe nogle behagelige og gode sko det første navn, <a href="http://www.nikefreerun3.net" title="nike free">nike free</a>

2011-12-15 @ 10:09:13
URL: http://www.nikefreerun3.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback