Inspiration.

image868

image867

 - Svalt möter rått. De klumpiga skorna i kontrast till klänningens enkelhet får mig att rysa. Den svala enkelheten till det grova - en uppvisning av kontraster. Kortheten i klänningen till den markerade midjan och den udda skärningen i ringningen gör klädseln så mycket mer spännande. Vitt är egentligen inte min färg, men när den som här, visas i blank bomull och har nyansen off-white känns det perfekt. Så svalt. 

-  Ryska influenser. Varje höst och vinter söker jag mig tillbaka till det ryskinfluerade. De mönstrade sjalarna och mörkröda detaljer. Jag vet egentligen inte vad min besatthet grundar sig i men det är en av de få saker som jag återkommer till stilmässigt. Kombinerat med en sofistikerad utstrålning tycker jag att det blir allra bäst, det tillför en viss bohemisk känsla som jag faktiskt tycker om.

För fler av mina besattheter, klicka.

Kommentarer
Postat av: Saidalba

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback