Insane in the membrane.

image632


Hårinpackning : Sachajuan.
Tunn tröja : I kaschmir och silke från Zara.
Delftmönstrat armband : Snö. Födelsedagspresent från två kompisar.
Armband i silver : Designtorget. Examenspresent.
Anteckningsbok : Moleskine.

Jag har aldrig varit för rubriker. Kanske är det på grund av min starka vilja att hålla saker okategoriserade, liksom alltid ha en utväg. Därför sätter jag ibland rubriker på måfå som är totalt oförståliga för någon annan än mig själv. Det är en så kallat "internskämt". Mina rubriker hör sällan till ämnet, utan är bara något som skrivits ned för sakens skull. Bara något jag på ett omedvetet plan har relaterat till ämnet, men som egentligen inte är av värde alls.

Sakerna på bilden är som en tidskapsel för de senaste veckan. Armbanden har hängt på min arm konstant och eftersom jag har jobbat så antar jag att kaschmirtröjan, ett krav på mjukhet, står för mitt behov av sömn. Hårinpackningen kan inte förklaras i något annat än en underlig besatthet av mitt hår, som transformerats sedan jag börjat använda ettt underbart schampo från samma märke. Jag bokade till och med tid där i augusti, på Sachajuan alltså. Moleskinen kan kortfattat beskrivas i ett behov av kreativitet.

Kommentarer
Postat av: Angi

Åh, vad fina armband! Får man fråga vilket gymnasium du har sökt till? :) Glad midsommar på dig.

2007-06-22 @ 17:23:20
Postat av: sorbonne

Angi : Tack - jag tycker verkligen om dem! Du får gärna skicka ett mail med frågor :) [email protected]

Postat av: Jess

armband kan man aldrig få för mkt av!

2007-06-22 @ 18:34:12
URL: http://metrobloggen.se/jessjess
Postat av: sorbonne

Jess : Aldrig :)

2007-06-24 @ 18:57:07
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback