Höstens önskelista.

image664 
  • Heltäckande strumbyxor i svart, stickade grå och möjligen ett par i vinrött.
  • Ett par nya, svarta, stuprörsjeans.
  • Mörkbruna mockastövlar.
  • Ett par chunky heels. Zara har ett par i grått och brunt läder, givetvis med träklack, som förhoppningsvis kommer hamna i min garderob.
  • "Give 'em Hell Al", canvasväskan från Marc Jacobs.
  • En LBD från French Connection. Uppbyggd i volanger, kort och med en kort är över axeln.
  • En stor, stickad sjal i mörkrött eller ljusgrått.
  • Burberry London. Mitt trademark. [efter naglar i rouge noir, det vill säga.]

Jag känner den känsla som kryper fram varje sommar. Höstkänslan. Att omdefiniera sin stil för att kunna anpassa sig till det råa klimatet. Tidigare har jag haft ryska känningar, när Ryssland var som bäst [Anna Karenina etc]. Att kombinera det med den sextiotalesqua stil jag nu influeras av kommer att bli väldigt intressant

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Punkt ett och två gäller mig också :-) Kul att läsa din lista!

Postat av: Linnea

Jag längtar också till hösten. Och svarta strumpbyxor heltäckande strumpbyxor är så snyggt. Särskilt kombinerat med höga klackar!

2007-06-29 @ 23:23:13
URL: http://linneasliv.webblogg.se
Postat av: sorbonne

Donnasandra : Vad bra att du tycker det :)
Linnea : Det är läskigt snyggt!

2007-06-30 @ 11:09:57
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback