Paris, part 3 : Accessories


70258-193


1. Vogue UK , Kedjearmband LaFayette , Camébrosch .
På planet  läste jag 90-årsjubilenumret. Jätte,jättehärligt. Mycket inspiration. Inte så mycket om kedjor men jag tror starkt på det inför vårens enkelhet. Jag har letat efter ett sånt här armband länge - men stockholm tycks inte ha något. Paris kan man dock lita på. Ser fram emot att använda det mycket. Likadant är det med broschen, har helt enkelt inte hittat någon passande camé förran jag hittade denna. Den känns väldigt fransk, lite royalistisk [påminner om armémedaljer] och är stunning till min kaschmir-kofta.

2. P ä l s c u f f  s.
Är riktigt söta till min smuts/blekrosa jacka. Pälsdetaljer är alltid sött och kanske kommer de att kombineras med tjocktröjor i vinter.

[Jag är en lousy fotograf - men försök se det som suddig modern konst :) ]

Kommentarer
Postat av: emma

åh, vad fina:)

Postat av: sorbonne

emma : Tack :)

2006-11-26 @ 17:49:10
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Klibbe-Klabbe

Jag gillar din blog!

2006-11-30 @ 16:34:40
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback