Nya favoriter.


1&2. Ribbat linne : Topshop. Panik, det tillhör sommarkollektionen och jag har inte fått tag på ett vitt ännu. Men mörkblått är riktigt fint och jag passar i det mycket bra. Halsbandet är från Danmark. Personlized Jewllery is what it's all about.
3. Parfym : Burberry London. Min signatur doft. Berlocken är från Lousiana. För att hitta udda smycken (Pilgrim är verkligen last season) är museibutiker riktigt bra.

Jag var i Skåne ett par dagar på höstlovet och det blev mycket Danmark. Jag var i köpenhamn och besökte Urban Outfitters. Ärligt talat var det inte så bra som jag hade förväntat mig. Sjukt överprisat, med tanke på hur bra priser det är i USA. Basic bomullsklänningar som kostar 50 dollar, 350 kr, kostar nu 500 dk, 625 kr. Och det tar bort hela charmen. Tråkigt nog var det ett dåligt klädsortiment och inte ens smyckena var så överväldigande. Riktigt synd. När det öppnar i Stockholm hoppas jag att de har anpassat utbudet.

Nu ska jag återgå till mitt pluggande och den extrema huvudvärken. Tack för alla söta kommentarer jag fått på senare tid, jag är verkligen glad att ni gillar min blogg. Glöm nu inte outfit of the month! Har du valt, välj igen :)

Kommentarer
Postat av: Antonia

synd det där med UO, blev helt kär när jag var i USA, hoppas verkligen butiken i sthlm blir en succé

Postat av: marina

You will enjoy my eBay store...

2006-11-07 @ 13:46:25
URL: http://www.marinamode.com
Postat av: sorbonne

Antonia : Det hoppas jag också. Som sagt, de anpassar nog utbudet.

2006-11-07 @ 15:03:25
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: fashion

Are you a Fashion Victim ?

2006-11-09 @ 00:01:47
URL: http://fashion-victim.juxtoo.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback