h&m Fall 06

  

H&M har blivit ganska slubbigt på senare tid, och det är verkligen inget jag tycker om. Matrialen har känts nötta och kläderna inte riktigt ajour med modet. Därför undersökte jag höstkollektionen för att se om denna trend håller på att försvinna.

Den första bilden känns väldigt New York, typ Soho, jackan och den lösa skjortan är verkligen en härlig kombo. Kjolen är helt vedervärdig, what's up with the color? Mössan och strumpbyxorna gör att outfiten får lite bra detaljer och med rätt kjol eller rätt par jeans kan det bli riktigt snyggt.

Klänningen är jättefin som höstklänning, men materialet ser riktigt dåligt ut. Det ser ut att vara någon hemsk bomullsblandning och ser helt enkelt inte skönt ut. Jag hoppas att den höga kragen inte har någon slips, utan bara är clean.

Nu kommer vi till det h&m gör riktigt bra, basic with a twist. Den här koftan är jättefin och är bara en i mängden, men att de lagt till lite mönster gör den adorable. Dessutom är det ett plagg som är i bomull och därför ser lite mer... cleant ut än materialet på klänningen.

Det som ä positivt med hela kollektionen är att det är mycket hämtat från catwalken och detta är givetvis ett plus. Det är mestadels färgerna, men en del plagg är i alla fall ett försök.

Så har h&m återhämtat sig? Jag vet faktiskt inte, det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Chairmanlosangeles

Really interesting site, thank my friends, have advised.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback