Yes. No.


Det har gått flera dygn sedan jag skrev sist. Jag har inga planer på att komma med ursäkter, tyvärr, eftersom svårigheten med det här utrymmet täckt av skrift [ordet blogg skrämmer mig] är att det ibland känns så väldigt mycket som en del av mig. Men ibland, som de senaste dagarna, känns det avlägset och något som inte riktigt tillhör mig. Något som jag brukade vara för väldigt längesen.



Något som jag faktiskt ber om ursäkt för är den sentimental och något nonchalanta stämmningen i det här inlägget. Jag har lyssnat på min ledsnaste iTunes playlist medan jag skrivit och det gör mig alltid på ett visst humör.

Och - jag återkommer snart.

Kommentarer
Postat av: online tips

Jag vill tillbringa min vår med mina vänner. Ljumna dagar i parker, varma raster med glass i handen eller sittandes i fönster under nätterna, när alla andra röker och man står och pratar. Iklädd i smutsiga pasteller & böljande, lite längre sidenklänningar och med mörka läppar och silverskimriga ögonlock.

Btw, jag har mailat dig.

Postat av: nike free

Når nogen kommer til skobutik med henblik på at købe nogle behagelige og gode sko det første navn, <a href="http://www.nikefreerun3.net" title="nike free">nike free</a>

2011-12-15 @ 10:07:50
URL: http://www.nikefreerun3.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback