Easy.


Egentligen borde jag avsluta arbeten och lära mig hantera min nya kamera. Istället har jag läser jag klart Nylon. Bland TeenVogue, Jalouse och på svenska marknaden Rodeo tycker jag att den täcker upp det jag vill läsa om mode. Vogue fyller givetvis upp med fantastiska omslag och editorials. Till Paris har jag dock bara med mig Harpers för planet går så tidigt och jag hoppas på sömn [och Relay]. Min resväska är redan packad och eftersom jag tror på höst och klänning är den bara fylld med klänningar och en volangkjol. Två par Converse, en enorm sjal och två koftor. Jag har i princip packat favortidelen av min garderob, hur corny det än låter.

Förövrigt älskade jag bilden på
Kanye i ryggsäck. Gårdagens mest förvånande måste jag erkänna. Den redan kända konrasten hiphop och fantastisk klädsel möter det enormt oväntade gigantisk Louis Vuitton-ryggsäck till knöglad kostym. Fascinerande.


Och - det jag hittils sett av Balenciaga känns bra, men med lite re-runkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback