Vida jeans.

image992

Jag tror inte att jag kan hålla mig ifrån ett par underbart vida sjuttiotalsjeans mycket längre till. Det spelar ganska liten roll att de är sönderslitna av trendrapporter men faktum kvarstår. De är fantastiska. Frågan är om jag är redo att gå tillbaka till jeans. Under de senaste året har ett par svarta kramat mina höfter i ett samanlagt antal gånger av sju. Ett par ljusa och mjuka kanske inte är så ansträngande. Jag tänkte prova ett par, och passar de inte har jag förkastat idén till imorgon.


Nu : Eftersom jag är ledig hela dagen tänkte jag sitta framför datorn och se alla videor på style.com som jag inte sett. Det är fantastiskt.  Till exemepel när Stefano Pilati skämtar med Lucy Liu om YSL's flagship store "I think it symbolises the opium-experience, which I find interesting". Hela butikens vägger är nämligen lackröda i vallmofärg.
Ikväll : Topshop-mingel. Jag kommer ha på mig mig en silkesklänning, vita converse och en sandfärgad kofta. Ser ni mig - hälsa.

Kommentarer
Postat av: majsan

Du är underbar heddis!

Postat av: hedda

majsan : And you make my day!

2008-05-16 @ 21:14:59
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback