Igen.

image996

Tiden går så väldigt fort och ibland tror jag att jag skriver när jag inte gör det. Jag börjar skriva, jag tar bort, jag börjar igen. Det är inte så många tankar om mode som finns inom mig just nu. Jag tror våren gör mig blind och likgiltig. Om bara några dagar är det min födelsedag och då blir jag äntligen sjutton. Det känns som det har hänt alldeles för mycket och jag har ändrats alldeles för mycket för att det bara ska ha gått ett år. Samtidigt är det som gör att jag tycker om mode. Det är så mycket och det är så plötsligt. Pre-fall, vintervisning, resort, vårvisning. Säsongerna blir svårare att urskilja, och det jag bär på vintern tillhör det jag gärna bär på våren. De stora ändringarna sker inte, för att sedan ändrats totalt.

Kommentarer
Postat av: sunniva

WOW! Ar du bara 16? det hadde jag aldrig trott! Du skrivar så javkla bra! Jag menar p inget satt at du ar liten, før jag ar 16 jag med. Men grattis med dagen som kommar då! Hoppas du kommar starkare tilbaks når inspirasjonen kommar tibaks!
That's fashion"

btw, jag ar inte svensk, men norsk. det ar darfør min svanska ar riktit dårlig!

Postat av: hedda

Sunniva : Haha, det ä lugnt. Jag är ganska liten - det är vi båda. Långt kvar till mycket liksom. Och vad roligt att du tycker jag skriver bra och kan läsa det även fast du är norska! Och tack för grattiset :)

2008-05-26 @ 19:21:24
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej Tjejen vet inte om du har fyllt år ännu!(så jag väntar med gratulationer=)
men jag ville titta in och önska dig en God Morgon ialla fall!
Kram

2008-05-30 @ 07:42:32
URL: http://sannasegna.blogg.se
Postat av: sunniva

hehe... ja, vi har hela livet fram før oss!
det ar klart jag kal lasa svenska, hela Norge ar ju invanderat med svenskar. hvertfall mitt jobb. Och dom besta bloggerna ar ju svenska;-)
kolla min blogg en gong om du har tid!
That's fashion"

2008-05-31 @ 22:02:53
URL: http://www.thats-fashion.blogspot.com
Postat av: hedda

Sanna : Nope, jag fyller imorgon :) Hoppas du också hade en bra morgon, och nu - en kväll.
sunniva : Vad roligt, det visste jag inte :) Absolut ska jag kolla!

2008-05-31 @ 22:55:14
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback