Slut.



En fantastiskt dålig vecka är äntligen över. Hade jag trott på karma hade den här veckan varit ett bevis på att jag gjort något allvarlig fel. Allt har bara varit ett kaos av total obalans. Lite som när jag går i ett par alldeles för höga skor och det är riktigt, riktigt kallt ute. Man fryser och vill helst bara kasta på sig en kaschmirkofta och ett par utnötta Converse. Men igår var början på en ny del av året - jag slutade första året i gymnasiet. Det betyder, förutom aldrig mer spanska eller naturkunskap, att jag åker till New York om exakt tre dagar. Har ni några tips, får ni gärna dela med er av dem.

Kommentarer
Postat av: French Kisses

åh, fusk ! Jag vill också till New York! Dessvärre har jag inga tips att ge men om du vill så kan du hjälpa mig. Jag åker till London om 2½ vecka och jag skulle gärna vilja ha tips! ;) Puss finfina du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback