2 år alt. The big 600.




I två år och exakt sexhundra inlägg har ni lyssnat på mig.

Kommentarer
Postat av: ellen

Två jättebra bloggår,varje inlägg är brilliant!

Postat av: annw

2008-06-30 @ 22:24:06
Postat av: anne

Hei sorbonne,

takk for kjempe.inspirerende blogg! kram from norway

2008-06-30 @ 22:25:59
Postat av: Hedda

Ellen : TACK!

anne : Kram till Norge!

2008-07-03 @ 12:53:28
URL: http://sorbonne.blogg.se/
Postat av: Didriklena

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-01-15 @ 09:52:03
URL: http://didriklena.20six.fr
Postat av: online tips

Jag vill tillbringa min vår med mina vänner. Ljumna dagar i parker, varma raster med glass i handen eller sittandes i fönster under nätterna, när alla andra röker och man står och pratar. Iklädd i smutsiga pasteller & böljande, lite längre sidenklänningar och med mörka läppar och silverskimriga ögonlock.

Btw, jag har mailat dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback