Friday.


Idag hade jag planer på att gå ut i annat än velour och abercrombie. Men, nu är klockan nästan tolv och jag har precis ätit en hallonsmoothie med perfekt ljusrosa färg och jag tog därför inte bussen jag skulle tagit imorse. Det blir Vouge och franska några timmar framöver istället tror jag. Imorse, efter att jag vaknat till första gången, hade jag en väldigt avslappnande dröm. Jag var i en butik och hittade en perfekt frackjacka. Den hade rätt snitt, var i rätt material och i tillräckligt djup svart färg. Annars känner jag mig väldigt fäst med ljust mullvadsfärgat just nu. Det blir så väldigt bra när man kombinerar det med strarka färger och mönster. Jag tycker om färger, och material, som domnar en outfit lite. Det blir så intressanta kontraster när sånt involveras.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: majsan

jag har varit på muséeum med min klass! så himla spännande!

Postat av: Hedda

majsan : Enligt mina källor ska det ha varit riktigt grymt :)

2008-08-29 @ 17:52:38
URL: http://sorbonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback