Life's too short.


Idag mår jag avsevärt mindre crappy förutom att mitt nymålade nagellack är en fullkomlig katastrof. Dessutom har jag beslutat mig att bortse från att det snart är höst. Det är inte ens september, let alone strumpbyxläge. Jag är oftast oerhört för strumbyxor [ett uttalande som kanske framstår udda] men sommarens kombination av vita ben och Converse i olika färger vill jag inte riktigt släppa taget om. Även då jag föredrar höst från sommar och vinter så känns det inte riktigt som jag är riktigt där ännu. CNN säger att det kommer vara sexton grader i Stockholm imorgon vilket är typiskt för tidig höst. Men det är tre dagar kvar på augusti. Inget svart kommer att befinna sig på min kropp. Inte än. Men somsagt, come september.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Läste att du letade efter basebolltröjor med grå bas och tänkte då tipsa om en jättefin från H&Ms herravdelning som är mörkgråmelerad med vinröda ärmar för bara 98:-! Tack för en bra blogg förresten :)

2008-08-29 @ 10:31:28
Postat av: Hedda

Caroline : Tack så jättemycket för tipset, ska absolut kolla på det nästa gång jag är på hm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback