Le jardin du Luxembourg.




Jag kan inte tänka mig en bättre plats än Luxemburgträdgårdarna. Det är precis som att befinna sig i en sagovärld, fast inte på det amerikanska svulstiga sättet. Trots att allt är så väldigt välartat får människor plats i den. Det blir så mycket vackrare då. När det handlar om resor tycker jag inte alltid att foton är det viktigaste för att minnas dem. Fotona finns där för inspiration och detaljer - men vissa saker fångar helheten. Ett par gånger när jag kommit hem från Paris har min sjal doftat precis som jag upplever att staden ska lukta.


Och - mitt eget foto.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Det bästa jag varit med om i Jardin de Luxembourg var när jag såg en liten pojke, som var iklädd retrokläder (knäbyxor, skärmmössa, sjorta, hängslen), som stod och lekte med en liten båt i den stora fontänen/dammen. Det var så bedårande!

Postat av: P

Ett fint sådant.

2008-11-01 @ 14:00:50
Postat av: Anonym

I’m sure you’ve seen it. It’s all over the news,it's Vibram FiveFingers.

http://www.so-sports.com

Nike Shox R4

Nike Air Jordan

Nike Air Max 90

Nike Air Structure Triax 91

Nike Air Max 95

Nike Air Max 2003 Mens

Nike Air Max 2009

Nike Air Classic BW

Vibram FiveFingers KSO

Vibram FiveFingers SPRINT

Vibram FiveFingers SPRINT Women

Vibram FiveFingers CLASSIC

Vibram FiveFingers FLOW Men

Vibram FiveFingers 2010 New

http://www.so-sports.com

2010-07-26 @ 09:15:52
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-20 @ 02:09:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback