Volanger. Återigen.

image958


Jag har utvecklat en nästan ohälsosam besatthet av volanger på senare tid. Diskreta och invävda i plagg. Det är inte så att jag bär det konstant, snarare tvärtom. Det är mer så att jag tänker på dem. Volanger. På bilden ovan, från Lanvins visning, kombineras de med sandfärgade nyanser. Sandfärgat är bland det vackraste jag vet. På rätt material, i rätt nyans och på rätt plagg är det närmast oslagbart i form av elegans. Tyvärr är jag alldeles för ljus i min hy och har helt fel hårfärg för att kunna bära upp det. Men kanske är det lite vad mode handlar om. En stilla beundran och facination av något som inte nödvändigtvis är uppnåeligt.


Kommentarer
Postat av: Lollo

fint är det med volanger!

Postat av: Linda

Det är ju väldigt ofta man vill ha (eller trånar efter) det man inte kan ha... Samtidigt kan det vara problemet med trender. En trend är ju inte detsamma som stil, man kan inte anamma vilka trender som helst och fortfarande upprätthålla en viss klass modemässigt. Man ska ju självklart inte vara rädd att prova något nytt, det kan bli mycket trevligt, men det funkar ju inte alltid.

2008-03-04 @ 23:29:44
Postat av: Karstenkaja

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-02-19 @ 14:26:50
URL: http://karstenkaja.3steps.com
Postat av: monster beats studio

fait totalement parfait.

2012-01-19 @ 10:01:10
URL: http://www.monster-beats-studio.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback