Never change.



Om drygt ett månad åker jag till Paris igen. Det fantastiska är att det är modevecka samtidigt. Givetvis kommer jag inte in någonstan men tanken på att stå utanför tälten känns fantastiskt. Tyvärr verkar jag ha tappat bort min favoritguide till Paris bland alla mina andra Moleskins. Den här gången vill jag upptäcka lite mer av Marais, som jag bara har sett på våren. Ett besök på Uniqlo i La Defènse är först på listan. Där ska jag köpa t-shirts, kaschmirtröjor och fantastiska jeans.

Fortfarande - har ni Paristips är det bara att överösa mig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har tänkt att göra en parisguide på min blogg eftersom jag bodde där fem månader.. ;) ett tips är att gå till marais på en söndag, alla shoppingområden är stängda söndagar förutom marais (eftersom det är ett judiskt område).

Postat av: Hedda

Nathalie : Jag har aldrig tänkt på de där med Marais men jag tror tyvärr att jag åker hem på söndagen. Nästa gång alltså! Men parisguiden ser jag framemot!

2008-08-20 @ 18:58:07
URL: http://sorbonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback