Bekvämlighet.

image985

Just nu känner jag mig obekväm. I mina kläder, i mina plagg, i min stil. Även fast allt ljust och all värme ger mig nya, lite klichéeartade, frihetskänslor så är det som om mina vinterplagg inte riktigt vill släppa taget ännu. Jag är lämnad i en slags misslyckad limbo. Jag tycker inte om det. Men. Så kommer kvällarna då alla klänningar känns precis rätt och jag häver mig ur obekvämskänslan.


Nu : Lyssna på min bästa Ituneslista, sjunga med i låtar som jag kunde när jag var tolv och försöka fixa till pagen. Kanske ta på mig Rützon om några timmar, och se hur bra kvällen blir. Läsa lite brittisk Vouge.
I helgen : Kvällar, bruncher och väntan på maj. April är limbo.

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag har tittat igenom ditt arkiv,och jag kan bara buga och bocka,din blogg är ju så fantastiskt bra! Verkligen!

Postat av: catharina

Får jag fråga en sak...

Är det något som tynger dig i livet? Eller är det bara rent modemässigt? Jag känner mig nämligen väldigt nära det du skriver!!

2008-04-25 @ 21:18:15
Postat av: sanny

fin bild

2008-04-26 @ 17:41:40
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: majsan

top 7, heddaa

2008-04-28 @ 16:47:25
URL: http://justafuckingblog.blogg.se
Postat av: hedda

ellen : GRAZIE ! Fantastiskt att du tittat igenom mitt arkiv.
Catahrina : Det är exakt sånt här jag drömmer om - att nå ut till någon. Att du känner dig nära det jag skriver känns väldigt bra. Men om det är något som tynger mig är svårt att svara på - ibland ja, men oftast nej.
sanny : -
majsan : TOP 7!

2008-04-28 @ 20:24:08
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback