Konstateranden.

image536
  • Marc Jacobs är ute från rehab. Tyvärr är han orange, och har tappat sin forna glans. En orange, konstlad [alltså fejkad] hy är det främsta tecknet på att en  modemänniska mår riktigt, riktigt dåligt. Det personalifierar dålig stil.
  • Läs mycket böcker. I spanien blev jag otroligt inspirerad och spydde ur mig texter. Böcker är alltid grunden till sådant. Just nu läser jag "Frukost på Tiffanys" av Truman Capote.
  • Sarkozy vann i Frankrike. Det orsakade upplopp i förorterna. Igen.

Kommentarer
Postat av: linnea

är du medveten om du att skrivit "You all know it, MEN do you really know it?"

2007-05-15 @ 15:42:18
Postat av: sorbonne

linnea : Haha, ja, jag gjorde det i förra utkastet, men det är ändat. Klippte in resten av meningen på fel ställe :)

Postat av: Sarah

A Hepburn är grymt snygg i filmen "Frukost på Tiffanys", på tal om ingenting sådär:)

2007-05-29 @ 21:34:16
Postat av: Jakubadriana

Cool site ... I like it :)

2009-10-14 @ 08:44:39
URL: http://jakubadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback