Kort jacka.

image417

Jag är inte så mycket för att skriva om kändisar, men Mischas outfit är riktigt härlig. Det känns som något som jag skulle vilja ha på mig just nu. Väldigt anpassad till övergången mellan vinter och vår. Den korta jackan, den lösa blusen och accessoarerna. Det tunna armbandet ihop med ringarna och det röda lacket är underbart. Något att inspireras av.

Imorgon är det måndag igen. Efter skolan ska jag ta ett par timmar på stan. Jag ska köpa ett par nya svarta jeans från Hm. Tycker om kontraster. Ett bar jeans från hm och en dyrare topp. Eftersom det är klubbveckor på hm så är det tio procent rabatt, perfekt sammanträffande. Den lilla randiga fodralklänningen från trend och ett par lackskor med t-slejf ska jag absolut prova. En tur till Uraban Outfitters, Kiehls [bodylotionen är great] och Zara är måsten.

Jag ska till Madrid om ett par månader, har ni några tips?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker att korta jackor är himla snygga, men de är ju så opraktiska! Då måste man gå runt och frysa om armarna liksom. :/

Postat av: Olivia

det som är jobbigt med korta jackor är att vissa är sådär jobbigt korta inte bolero(heter det så?) korta eller kortare kavaj utan nånstans mitt emellan som får det att se utväxt ut. Men den där var i jättefin färg!

2007-03-19 @ 17:45:16
URL: http://pluie.blogg.se
Postat av: sorbonne

Nathalie : Kanske, men det är mer något att ha inomhus till sommaren kommer :) Man fryser ju inte direkt då :)
Olivia : Håller precis med - korta kavajer gör att man ser avklippt ut och är vekrligen inte smickrande. Boleros är inte heller toppen, förutom om de är väldigt lösa. Då kan det se snyggt ut.

2007-03-20 @ 09:05:59
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Sigrid

vilken underbart söt bild!

2007-03-21 @ 10:52:41
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Chronicletokio

Lots of great info, keep up the good work!

2007-12-23 @ 18:34:11
URL: http://chronicletokio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback