Veckans.

image621


BästaAlla mail jag har fått från er läsare! Det är verkligen jättekul när det kommer frågor, påståenden eller beröm. Tack, tack, tack! Ni som har frågor kan alltid maila till
[email protected]
Nya : Den tunna tröjan från Zara och Make-up Stores concealer med pärlemorpigment. Faktiskt en concealer som fungerar [trots att Make-up store inte riktigt är mitt ställe] både som highlighter och det den heter.
Present : Min otroligt fina sextiotalsinflueradklänning från Zara. Skärningen påminner om något som både Carrie och Charlotte skulle ha på sig, likväl som Jackie O. [de två första leder oss diskret till nästa punkt]
Överdrivna : "Sex and the City" marathonerna. För många timmar ger inspirationsöverdos.
Roligaste : Ny Elle-prenumeration. Ett helt år, med varje månad kantad av Elle. Jag gillar inte ordet vardagslyx [det är främst vardag jag har problem med] men det kan inte beskrivas i något annat.
Craving : Ett Essie-nagellack. Åhléns har fått in en helt del, och de ljusrosa [how uncharactaristic of me] känns väldigt akutella.

Kommentarer
Postat av: Felicia

ÅH jag måste spana in rean i Spanien,annat sortiment ju:P

Postat av: sorbonne

Felicia : Ja, reor utomlands kan vara riktigt speciellt :)

2007-06-26 @ 19:25:41
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: ellenh

älskaar klänningen på bilden !

2007-06-28 @ 15:16:33
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: Madskajsa

Great page I will be a return visitor!

2009-05-04 @ 09:04:06
URL: http://madskajsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback