Veckans.

image594

Bästa : Förutom att fylla år så var middagen i lördags otroligt lyckad. Sushi, princesstårta och många roliga historier. Och urbra väder. Såklart.
Nya : Alla mina födelsedagspresenter. Alex&Chloé, en camé, Kiehls bodylotion och peeling, I love ny-tröja [irony from Urbanoutfitters] och en ny kalender är favoriter.
Franska : Fransyskor har ofta ett moln av parfym omkring sig [stark och påträngande istället för sötsliskigt]. Idag gick ett sådant moln förbi mig. Explossivt talande i telefon. Väldigt inspirerande och ledde till nästa punkt.
Oväntade : Jag vill byta parfym. Istället för min Burberry London [tredje flaskan] vill jag byta upp mig till Burberry Summer, lite fruktigare men samtidigt tyngre. Mer fransk, kanske.
Köpta : En söt ljusgrå kofta från Zara.
Panik : Ingen ny bikini har inhandlas. Enda gången om året då jag verkligen har beslutsångest.

Chloës hår är verkligen underbart, tillsammans med sminkningen gör det hela looken.

Kommentarer
Postat av: jossan

använder också burberry london. den förför verkligen hela omgivningen - dag ut och dag in
bra att du håller kvar vid burberry iaf !

Postat av: sorbonne

jossan : Känner exakt så för burberry - dofterna förtrollar omgivningen!

2007-06-05 @ 19:15:45
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Maxine

Haha, du har helt rätt om parfymerna. De som är lite mer kontinentala har dock lite mindre, vilket jag nu har adopterat. Vi svenskar parfymerar ju oss minst i världen, och det tycker jag ska ändras! :)

2007-06-08 @ 16:38:21
URL: http://suedoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback