Sommarlista.



Hittat hos
Lolita :

Vad ska du göra i sommar: Jag ska läsa enormt mycket, bli riktigt brun och få ljusa slingor i håret. Dessutom ska jag till Skåne och troligen Atlantkusten i Frankrike. Italien är en möjlighet. Här i stockholm ska jag bada och umgås med kompisar.
Sommarens plagg: Klänningen utkonkurerar allt annat. Gärna i krispig eller lite tyngre bomull. Ljusa färger, och medelkorta längder. Det är mer känslan av att vara i Frankrike jag vill åt, hellre än det perfekta plagget.
Alltid i väskan: Carmex, mobil, plånbok och solkräm.
Sommar för dig: Skåne, böcker och ljusare hår.
Restips i sommar: Helst åker jag till Italien, men i Sverige är det Skåne som gäller för min del.
Vad läser du helst: Douglas Coupland och Steinbeck är två favoriter. Jag läser det mesta, för att vara klichéemässig.
Bästa Sommartipset: Pick-nick på Gröningen i Helsingborg. Oslagbart.
Det är udda att se mig så personlig, huh?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Helsingborg är underbart! Dom har fixat till på gröningen nu och där är super! Själv är man Ängelholmare men Helsingborg ligger närmast hjärtat.

2007-06-15 @ 19:00:22
Postat av: Alexandra

Tänkte låna listan till bloggen min :)

Postat av: sorbonne

Sanna : Verkligen!
Alexandra : Gör det :)

2007-06-15 @ 19:31:47
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag älsar mitt hår på sommaren (den enda gången på året) för att det blir så solblekt och ljust.

2007-06-16 @ 19:50:40
URL: http://linneasliv.webblogg.se
Postat av: sorbonne

Linnea : Mitt hår blir likadant, och det är underbart!

2007-06-17 @ 18:34:12
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback