Reaplaner.

image615

1. En läskigt snygg klänning från French Connection. Presentkort på NK equals survival.
2. Koftor. Zara kommer rea ut flera koftor och jag siktar på en mörkgrön.
3. Högklackade skor. Hela vårens utbud kommer ut och man kan gå igenom allt igen. 

Varje år kommer det ut tips på hur man handlar på rean. "Tänk före", "köp basplagg" och "inga impulsköp" är saker som kablas ut via tidingar och bloggar världen över. Och visst, det stämmer ju. Men jag tror man verkligen måste inse det. I år är mitt år - jag har nått reashoppingens nirvana. Jag har limiterat mig till det som jag faktiskt behöver i en tre punktig lista.

Glad midsommar och vi ses på måndag i rearusningen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska hålla mig undan från reorna i år. Dels för att jag sällan hittar något, dels för att jag behöver spara mina pengar tills en London resa i slutet av sommaren. Men jag hoppas du hittar dina saker :)

Postat av: sorbonne

Linnea : Det låter som en bra idé - ska man till london så ska man ju :) Jag brukar faktiskt också skippa reorna - men i år vet jag en hel del som jag faktiskt gillar :)

2007-06-24 @ 18:54:42
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Sverreyvonne

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2009-03-12 @ 08:16:30
URL: http://sverreyvonne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback