Such a nice day.

70258-305

Igår var en jättetrevlig dag i stan. Även fast jag börjar bli lite trött på shopping, så mycket folk och så lite stil. Jag hittade inget i klädväg eftersom vårgrejorna inte kommit in och reorna var slut. Efter ett par timmar bestämde vi oss för att ta en cappuchino någonstans. Eftersom jag gillar Birgerjarlsgatans caféer bäst så så blev det Kofí. Egentligen tänkte vi ta Madeleines men eftersom man inte får röka längre så luktar det väldigt underligt där. Strano. På kofí träffade vi tre kompisar, jättejättekul. Vi hade ju inte setts på ett tag så det var kul.

Eftersom det blev coffee/lunch så beslöt vi att det lite var avslutningen på jullovet. Jag tog en gigantisk mozzarella/pesto smörgås av pumpabröd [såå gott] , en cola-light och så delade vi på en morotskaka. Det är förressten way underskattat.

Sedan blev det en tur till Debenhams. Jag köpte tre kedjor från topshop, riktigt coola faktiskt. Debenhams ska förressten bli ungefär som Brunogallerian men Topshop kommer vara störst.

Kommentarer
Postat av: Em

kul att det var nice i stockholm.. i göteborg ÖSTE regnet ner.. fast jag hittade ett par super snygga stövlar så dagen var nog ok ändå ;)

Postat av: sorbonne

Em : Då räddades ju dagen ändå :)

2007-01-07 @ 19:53:34
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback