Lóreal Céramide Resist 502


Färg:

De senaste fyra åren har jag sällan gått utan nagellack. Främst av allt så tycker jag att det ger ett renare intryck och kan fixa till en outfit. Därför är det här nagellacket så bra eftersom den mörka färgen ger ett dramatiskt intryck. Jag använder nästan bara silver eller guldsmycken och då passar mörka färger bättre. Ljusa färger är snyggt till träarmband, bangles eller liknande. Färgen är given - passar till alla höstens färger. 4/5

Hållbarhet: Förvånansvärt bra! Med ridgefiller och överlack håller det sig i en vecka för då har det blivit nött i fingertopparna. Färgen har möjligen mattats av lite, men det fixas lätt med lite polering.  4+/5

Pris:
I affär kostar det 90 kr men hos Beutystore kostar det bara 49 kr. Ett helt rimligt pris om man är nagellacks-junkie, som jag. 3+/5

Kommentarer: Lacket har minst sagt nått mina förväntningar och jag satsar hellre på några färger av samma märke än ett dussin mavala-lack. Flaskan är dock ett minus eftersom den inte är lika söt som Essie eller Mavala. Men lättapplicerat, jämnt resultat och grymt snygg färg - vad kan man egentligen mer begära? Poäng överlag 4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback