Lista.

dagens outfit: Min favorit. I dagens tappning med en siden sjal och känsla av bilfärder i femtiotalets Englad.
dagens låt: "Getto Superstar" med the Fugees. Förutom mig, typ den enda positiva med 90-talet :) Dåligt mode, it-hype, it-krasch. Do I need to say more?
dagens citat: "Style is everything - comfort is nothing"
dagens statement: Se ovan.
dagens sysselsättning: Tre avsnitt av Frasier, x antal godisbitar, allmän längtan till Paris och snart lite läxor. Analys av Strindberg novell och reflektion över "The Devil Wears Prada".
dagens godis: Jellybeans.
dagens köp: Clinique's puder som med vatten blir foundation. Bonus grejer i form av prov av kajal, mascara, minitub glans och make-up borttagning. Jag älskar förövrigt clinique och tillåter ingenting annat än det vara nära mitt ansikte. Enda undantagen är läppar och ögonfransar.
dagens vill ha: En cape. Måste ha det i Paris! Färgen är givetvis grått men jag kan acceptera en söt rutig från Zara.
dagens fråga: Vad ska jag köpa i födelsedagspresent till min kompis? (Svårare än man tror)
dagens SUCK: När man bestämmer sig för att börja spara får man större köp-behov...
dagens yeehaw: Paris - det är typ mitt intresse?
dagens känslovariationer: Butter, uttråkad, extremt glad och ganska stabil.
dagens nyckelord: Frasier, Clinique, "chillande", bloggande.

Kommentarer
Postat av: Maxine

Varsegod för listan ;) Haha, bra jobb there.

Postat av: Kerstin

Ja, jag vet. Suck ... just nu har jag ju bestämt mig för att spara pengar till Malta ... men det är ju såååå svårt.

2006-10-28 @ 20:07:39
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Sigrid

vill också ha en cape...

2006-10-28 @ 23:14:16
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Liv

Hej!

Din svarta väska som syns på ett par bilder nedan, den som du skrev är köpt i en butik på Östermalm, är det äkta läder och var finns den att köpa? Hur mycket gick den på?
Jag har jättesvårt att hitta en schysst svart väska modell större.
Tack för en trevlig blogg!

2006-10-29 @ 08:58:00
Postat av: R n

Jag vill också ha en snygg cape. Eller en ny chic kappa.

2006-10-29 @ 10:52:27
URL: http://rightnow.webblogg.se
Postat av: sorbonne

Maxine : Hihi, tack!
Kerstin : Jag måste spara pengar till Paris men så kom jag på att en massa julklappar behöver köpas! Såå svårt!
Sigrid : Det är riktgit, riktigt snyggt!
Liv : Tyvärr finns inte min väska i affär längre, då jag köpte den i juli :(
Rn : Jag tror jag föredrar cape :)

2006-10-29 @ 11:39:26
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback