Forever young.

       
( F a c e h u n t e r & T h e  S a r t o r i a l i s t )

Jag bara älskar den första bilden. Det är avslappnat, lätt tilltufsat och en magnifik enkelhet. Riktigt snyggt. Men femton år och i en värld där KSSS-byxor och rufsiga halsdukar inte är ovanligt? Bild två känns väldigt Zoey Deschanel och det är delvis varför jag gilar den. Men komigen, skulle jag kunna motstå krås och knähöga stövlar? Det andas Napoleon Bonaparte. (Han blev landsförvisad, men det är en helt annan historia. Hans inspiration till modet är klar.)

Riktigt sött! Båda bilderna innehåller två saker jag gillar. Den söta kappan i svart med mörkblått. Kontraster, kontraster, kontraster. Den pösiga mössan är dessutom grym! Skorna - se magnifique!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stilfullt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback